زرشک یک میوه است که درخت زرشک با نام علمی Berberis vulgaris از تیره زرشکیان (Berberidaceae) تولید می‌کند. این میوه در اندازه کوچک با رنگ قرمز و تلخی مطلوب در طعم می‌باشد و در غذاهای مختلف، مثل خورشت زرشک و آب‌پلو و سالاد مصرف می‌شود.

بازدیدی کننده گرامی :
شما هم اکنون در حال مطالعه مقاله با موضوع زرشک کیلویی چند 1401| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی می باشید. در صورتی که تمایل به خرید و دریافت لیست قیمت های این محصول به صورت مستقیم از کارخانه سالم سازان آذر با برند معروف کرالیچین را دارید, لطفا با کلیک کردن بر روی لینک زیر وارد صفحه اصلی سایت شده و علاوه بر کسب اطلاعات بیشتر از کارخانه سالم سازان آذر با شماره مدیر فروش تماس گرفته و نسبت به دریافت مشاوره خرید و یا لیست قیمت اقدام نمایید .
صفحه اصلی سایت سالم سازان آذر (کرالیچین)


زرشک یک میوه است که درخت زرشک با نام علمی Berberis vulgaris از تیره زرشکیان (Berberidaceae) تولید می‌کند. این میوه در اندازه کوچک با رنگ قرمز و تلخی مطلوب در طعم می‌باشد و در غذاهای مختلف، مثل خورشت زرشک و آب‌پلو و سالاد مصرف می‌شود.

زرشک کیلویی چند 1401| تا 8 % تخفیف 100% خالص و درجه یک - خرید عمده و جزئی



زرشك داراي خواص غذايي و دارويي متعددي است. اين ميوه حاوي ويتامين‌هاي C و B1 و B2 و اسيد فوليك و مواد معدني از جمله كلسيم، پتاسيم و فسفر است. همچنين داراي خواص ضد باكتري، ضد التهابي، ضد اسپاسم و كاهش دهنده فشار خون مي‌باشد. به دليل خواص مفيدي كه دارد، مصرف زرشك در تركيب با ديگر مواد غذايي پيشنهاد مي‌شود.

زرشك كيلويي چند 1401| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت سالم سازان آذر با برند كراليچين در واقع كارخانه اي براي بسته بندي با كيفيت اعلا, سالم , زيبا و با هدف خدمت رساني هرچه بهتر و بيشتر به هموطنان عزيز و بالا بردن سطح كيفي و كمي هرگونه ماده غذايي قابل بسته بندي مثل ادويه جات , خشكبار , حبوبات, قندوشكر و ... مي باشد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد. در اين مطلب به موضوعات متنوع قيمت زرشك فله-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك تازه در مشهد خواهيم پرداخت . ما كليه محصولات خود را از جمله انواع زرشك كيلويي چند 1401را باضمانت كيفيت برتر كالا در اختيار خريداران و مشتريان عزيز قرار مي دهيم و همچنين آماده همكاري با نهادها و ارگان هاي دولتي خصوصي و نيمه خصوصي مي باشيم.
زرشك كيلويي چند 1401| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين همچنين افتخار خود مي داند كه در ارائه و فروش انواع زرشك كيلويي چند 1401در خدمت شما بزرگواران باشد .لطفا جهت كسب اطلاعات بيشتر در مورد قيمت زرشك فله-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك تازه در مشهد با ما همراه باشيد. شما هموطنان عزيز مي توانيد با خيال آسوده و بدون دغدغه هر نوع از زرشك كيلويي چند 1401 را در شركت عظيم سالم سازان اذر بررسي و انتخاب نماييد و ما نيز به شما خريداران محترم تضمين بالاترين كيفيت محصولات موجود در بازار را خواهيم داد. هدف ما ارائه خدمات برتر از طريق تطبيق صد در صدي كيفيت و كميت محصولات بسته بندي شده با استانداردهاي ايران و بين المللي و همچنين رسيدن به خواست مصرف كنندگان و مشتريان گران قدر مي باشد.

زرشك كيلويي چند 1401| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي توليد شده توسط شركت عظيم سالم سازان آذر با برند كراليچين مي باشد. محصولات عمده و مهم اين كارخانه عبارتنداز خشكبار - ادويه جات- پودريجات - حبوبات - غلات -قندوشكر - چاي و زرشك كيلويي چند 1401و قيمت زرشك فله-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك تازه در مشهد كه به همراه محصول جديد به نام پول بيبر (pulbiber) مي باشد، توليد پول بيبر (pulbiber) در ابتدا به طور خاص در انحصار كشور تركيه بود. ما مفتخريم توانسته اييم پول بيبر (pulbiber) را با مدرنترين دستگاه هاي روز دنيا در داخل ايران توليد نماييم.

 

زرشك كيلويي چند 1401| تا 8 درصد تخفيف 100درصد خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي

فوايد و خواص زرشك براي سلامت بدن و زيبايي پوست و مو
زرشك درختي هميشه سبز با برگ پهن است كه ميوه هاي سرخ رنگ بيضي شكل دارد. زرشك براي مصارف دارويي بيشتر از 200 سال است كه شناخته شده است. اين يك گياه سم زدا است كه حاوي خواص دارويي و آرام بخش عالي است و به مبارزه با چندين بيماري كمك مي كند.
شما مي توانيد به صورت خوراكي زرشك را مصرف كنيد و همچنين براي درمان تعدادي از مشكلات سلامتي نيز استفاده مي شود. بياييد در اين بخش از سلامت نمناك برخي از بهترين فوايد براي سلامتي انسان را بررسي كنيم.
ارزش غذايي زرشك
آنها منبع غني ويتامين C هستند. زرشك همچنين حاوي ويتامين B، مانند تيامين و مواد معدني مثل روي مي باشد.
در زرشك عناصري وجود دارند كه ارزش دارويي زيادي دارند؛ اين ماده شيميايي به عنوان يك آنتي بيوتيك براي كشتن باكتري ها، قارچ ها و پروتوزوآ است.
ميوه، ساقه و پوست ريشه زرشك حاوي مواد شيميايي مانند:آلكالوئيدها و ايزوكوئينولين هستند كه به اندازه كافي در درمان بيماري هاي مختلف مؤثر هستند.
100 گرم زرشك حاوي:
316 كالري
3.6 گرم پروتئين
63.9 گرم كربوهيدرات
27.2 گرم قند
3.5 گرم چربي
7.4 گرم فيبر رژيمي
24 ميلي گرم ويتامين C
چندين مورد از فوايد شگفت انگيز سلامتي زرشك
زرشك ميوه سالمي است كه سرشار از مواد مغذي بالا است و به شيوه اي عالي به سلامتي انسان نيز كمك مي كند. در متن زير و در ادامه بخش بررسي خواص ها در نمناك برخي از فوايد سلامتي زرشك وجود دارد، عبارتند از:
1. زرشك براي كمك به درمان التهاب و عفونت:
زرشك به كاهش التهاب كمك مي كند. در واقع، التهاب ريشه برخي بيماري هاي عفوني است و درمان اين التهابات مي توانند در ايجاد علائم، كمي قابل تحمل باشند. مطالعات نشان داده اند كه زرشك حاوي برخي عوامل ضد باكتريايي و ضد قارچي است و اين باعث مي شود كه يك محلول بزرگ براي مبارزه با عفونت باشد.
2. زرشك براي كمك به درمان عفونت هاي مجاري ادراري:
يكي ديگر از مزاياي سلامتي زرشك، درمان عفونت در مجاري ادراري است.
3. زرشك براي كمك به درمان عفونت هاي دستگاه گوارش:
يكي از مهم ترين فوايد زرشك اين است كه به دليل وجود برخي عوامل ضد باكتريايي و ضد قارچي، مي تواند به درمان عفونت هاي دستگاه گوارش كمك كند.
4. زرشك مفيد براي گلو درد:
زرشك به درمان گلو درد و برخي شرايط خفيف، مانند سرماخوردگي كمك مي كند. اين به دليل حضور ويتامين C در زرشك است.
5. زرشك مفيد براي درمان اسهال:
اسهال ناشي از باكتري هاي خاصي است كه به طور طبيعي با استفاده از زرشك درمان مي شوند. با اين حال، زماني كه شرايط وخيم است، با پزشك خود تماس بگيريد.
6. زرشك باعث بهبود هضم مي شود:
تمام ميوه ها حاوي مقدار زيادي فيبر هستند، كه براي هضم مفيد مي باشند. زرشك نيز در بهبود هضم به دليل محتواي فيبر غني مفيد است. علاوه بر اين، اثرات ضد باكتريايي و ضد قارچي زرشك مي تواند به حفظ بدني سالم و عاري از عفونت كمك كند.
7. زرشك به عنوان يك درمان خانگي براي مسموميت غذايي عمل مي كند:
زرشك مي تواند در موارد مسموميت هاي غذايي، به عنوان يك درمان خانگي مورد استفاده قرار گيرد. اين به دليل حضور عوامل ضد باكتريايي موجود در زرشك است با اين حال در موارد شديد فرد بايد با پزشك مشورت كند.
8. زرشك براي كنترل قند خون:
قند موجود در بزاق مي تواند براي بيماران ديابتي مضر باشد. با اين حال مطالعات نشان داده اند كه به دليل وجود بربرين، مصرف زرشك در حد متوسط مي تواند در كاهش قند خون مؤثر باشد.
9. زرشك براي جلوگيري از بيماري ديابت:
به همين دليل است كه اين تركيب در پيشگيري از ديابت مفيد است. زرشك راهكاري طبيعي براي كاهش سطح قند خون مي باشد.
9. زرشك سطح كلسترول را كنترل مي كند:
زرشك همچنين يك فوايد سلامتي فوق‌العاده براي انسان دارند. آنها به كنترل سطح كلسترول معروف هستند. فيبر رژيمي موجود در زرشك براي مهار كلسترول غير ضروري در روده بزرگ است كه به نوبه خود توليد سطح كلسترول خوب را افزايش و بهينه مي سازد.
10. زرشك براي بهبود جريان خون:
جريان نرمال خون براي توزيع بهينه مواد مغذي و اكسيژن در بدن ضروري است. زرشك به بهينه‌سازي جريان خون با شل كردن رگ هاي خوني و كاهش عملكرد قلب كمك مي كند.
11. زرشك مفيد براي سيستم ايمني:
يكي از بهترين فوايد سلامتي زرشك اين است كه براي سيستم ايمني مفيد مي باشد. آنتي اكسيدان هاي موجود در آن براي مبارزه با راديكال هاي آزاد و بهبود سيستم ايمني بسيار ضروري هستند.
12. زرشك مفيد براي سلامت قلب:
تمام غذاهايي كه سطح كلسترول را كنترل مي كنند، رگ هاي خوني را شل مي كنند و فشار خون را مديريت مي كنند، براي قلب عالي است. زرشك يكي از ميوه هايي است كه در صدر اين ليست قرار دارد.
13. زرشك براي مبارزه با سندروم متابوليك:
سندروم متابوليك در همه موارد آسان نيست. اما زرشك حاوي تركيبات قدرتمندي است كه مي تواند به شما در مبارزه با اين شرايط به شيوه اي مؤثر كمك كند.
14. زرشك يك سم زداي خون:
يكي از بهترين فوايد شناخته شده زرشك اين است كه در سم زدايي خون مفيد است. زرشك مي تواند به بهبود عملكرد كبد كمك كند كه در نتيجه سم زدايي خون در بدن شما را بهينه مي كند.
15. فوايد سلامتي چشم:
زرشك همچنين براي سلامت چشم مفيد مي باشد.
بربرين موجود در زرشك مي تواند سلامت چشم ها را افزايش دهد. اين به آن معني است كه تنها قادر به بهبود ديد نيست، بلكه قادر خواهد بود تا از هرگونه تخريب ماكولا جلوگيري كند.16. اقداماتي براي تميز كنندگي كبد:
كبد ممكن است در پاكسازي بدن از سموم نقش داشته باشد. با اين حال استفاده از زرشك به طور منظم مي تواند به تميز كردن كبد كمك كند، تا به طور بهينه بتواند بدن را از سموم پاكسازي كند.
17. زرشك براي درمان اختلالات پوستي:
انواع خاصي از بيماري هاي پوستي وجود دارند كه مي توانند با استفاده از زرشك درمان شوند. آكنه، پسوريازيس و خارش برخي از بيماري هاي پوستي هستند كه مي توانند با داروهاي ضد عفوني درمان شوند، زيرا حاوي داروهاي ضد باكتريايي و ضد قارچي هستند.
18. زرشك براي تحريك توليد گلبول هاي سفيد خوني:
زرشك براي تحريك توليد گلبول هاي سفيد مفيد است. تركيب شيميايي بربرين به اين كار كمك مي كند. توليد بهينه گلبول هاي سفيد خون در ارتقا لخته خون طبيعي و تسريع التيام زخم، مفيد است.
19. زرشك براي درمان كم خوني:
زرشك در درمان كم خوني نيز مفيد است. آنمي وقتي رخ مي دهد كه بدن از كمبود آهن رنج مي برد. ممكن است دلايل زيادي براي كمبود آهن وجود داشته باشد با اين حال، مي‌دانيم كه زرشك حاوي ويتامين C است و بنابراين مي تواند در مقابله با اين مشكل مفيد باشد.
20. زرشك مفيد براي دوره هاي قاعدگي منظم در زنان:
عواملي وجود دارند كه مي توانند منجر به دوره هاي قاعدگي نامنظم در زنان شوند. يكي از راهكارهاي طبيعي و مؤثر براي دوره هاي منظم مي تواند زرشك باشد.
21. زرشك براي بهينه‌سازي جذب آهن:
يكي از مزاياي ديگر زرشك، جذب آهن است. آهن يك تركيب ضروري براي سلامت انسان است. اما گاهي جذب آهن به دليل برخي عوامل بهينه نيست. ويتامين C يكي از تركيبات شيميايي است، كه مي تواند جذب آهن را بهينه كند. با افزايش مقدار ويتامين C مي توان از آنها براي بهينه‌سازي جذب آهن در بدن استفاده كرد.
22. زرشك براي كاهش فشار خون:
فشار خون شرايطي نيست كه بتوان با آن مقابله كرد. ماساژ درماني مي تواند به آرام سازي رگ هاي خوني كمك كند و اين به بهبود جريان خون كمك مي كند و به كار قلب كمك مي كند. اين به نوبه خود باعث كاهش فشار خون خواهد شد.
23. بهبود عوارض جانبي شيمي درماني:
يكي از مهم ترين فوايد سلامتي زرشك، بهبود عوارض جانبي شيمي درماني است. يكي از عوارض جانبي شيمي درماني اين است كه توليد گلبول هاي سفيد مختل مي شود. اما با افزايش توليد گلبول هاي سفيد به كاهش اين عارضه كمك مي كند.
اخطار براي مصرف زرشك و عوارض آن
لازم به ذكر است كه اگرچه مصرف زرشك در دوز پايين ممكن است هيچ عارضه جانبي نداشته باشد، اما وقتي مقدار مصرفش بالا باشد ممكن است منجر به اثرات جانبي جدي مانند خونريزي بيني و استفراغ شود.
زرشك ممكن است براي كبد بزرگسالان بسيار عالي باشد، اما براي كودكان ممكن است مشكلاتي در كبد آنها ايجاد كند. پس بهتر است از فرزندانتان دورش كنيد.
زنان باردار بايد براي برخي مشكلات، مانند برخي موارد سقط جنين از زرشك دوري كنند (گرچه نادر است).
بيماران ديابتي نبايد داروهاي خاص خود را با زرشك تركيب كنند.
چگونه از زرشك استفاده كنيم؟
زرشك در كپسول، تنتور، عصاره مايع و به عنوان پماد موضعي در دسترس است. ريشه هاي خشك آنها نيز مي توانند در چاي مورد استفاده قرار گيرند. همچنين عصاره آن استاندارد شده و حاوي 8-12% آلكالوئيد يا بربرين است. لازم به ذكر است كه براي كودكان، تنها بايد تحت نظارت يك ارائه كننده خدمات درماني واجد شرايط استفاده شود.
براي افراد بالغ، از اين روش به طور سنتي در دوز 2 گرم، 3 بار يا مقدار معادل آن استفاده مي شود. لازم به ذكر است كه براي مدت زمان طولاني (بيش از يك هفته) بدون نظارت پزشك از آن مصرف نكنيد.
زرشك كيلويي چند 1401| تا 8 % تخفيف 100% خالص و درجه يك - خريد عمده و جزئي - در اين مقاله در مورد موضوعات قيمت زرشك فله-قيمت زرشك سحرخيز-قيمت زرشك قرمز-قيمت زرشك تازه در مشهد مختصر صحبت كرديم. در پايان مجددا تاكيد مي نماييم كه ما در شركت عظيم سالم سازان اذر با برند كراليچين تمام تلاش خود را به كار گرفته ايم تا بتوانيم محصولات خود را با كيفيتي برتر در ايران طراحي و توليد نموده و بدون واسطه تقديم مشتريان نماييم. ما مقتدرانه مدعي هستيم تمام قوانين استاندارد هاي ايران و بين المللي را رعايت كرده و سعي داريم در آينده اي نزديك با گسترش بسته بندي انواع بيشتري از مواد غذايي و استفاده از تجهيزات و ماشين الات متنوع تر و بروزتر اروپايي , به درخواست هاي بازار ايران و حتي خارج ايران جامعه عمل بپوشانيم .شما عزيزان مي توانيد با ما با شماره تماس هاي 02166343279 – 09909070811 و دفتر مركزي : 66343279 -021 در ارتباط باشيد.

اطلاعات تماس


آذربایجان غربی - منطقه آزاد ماکو - شهرک صنعتی شماره یک - پلاک 6
مشاوره خرید: 34342855-044 -- 09909070811
© 2018 Salem sazan Azar. All rights reserved | unit It

آمار امروز :

بازدید امروز 62 بازدید دیروز 371 بازدید کل 585829

شرکت سالم سازان آذر با برند کرالیچین بسته بندی و پخش عمده انواع ادویه جات, بسته بندی و فروش عمده فلفل قرمز ترکی, ادویه pul biber بیبر, بسته بندی و پخش عمده انواع حبوبات, بسته بندی و پخش عمده انواع خشکبار, بسته بندی و پخش عمده انواع غلات فروش و پخش عمده به مراکز زیارتی – اقامتی-هتل ها-رستوران ها-کارخانجات-آماده همکاری با شرکت های پخش سراسر ایران .